Jos van Riel

 

 

Zorginstellingen en zorgaanbieders hebben te maken met een sterk veranderende markt. Een toenemende vraag door de vergrijzing, de slag om personeel en meer en meer concurrentie. Wanneer zorgaanbieders alleen bezuinigen en efficiencymaatregelen doorvoeren, versterken zij zich niet voor de toekomst. Want ook de zorgmarkt wordt steeds transparanter. Patiënten gedragen zich meer en meer als klanten.

Imago gaat verder dan de kwaliteit.

Ook verzekeraars kijken met andere ogen. In hun keuzes en eisen zullen imago en sfeer nadrukkelijker een rol spelen. Kortom, de ‘ziekenhuissfeer’ dient omgebogen te worden naar een omgeving waar alles gericht is op beter worden en die direct een ‘thuisgevoel’ weet op te roepen. Een goede mentale gesteldheid draagt namelijk bij aan een sneller herstel.

Menselijkheid blijkt heilzaam.
Sfeer is maakbaar, door de ambiance aan te passen, de omgang met klanten persoonlijk te kleuren, maar ook nadruk te leggen op de omgang van het personeel met elkaar. Natuurlijk vormt de medische kennis en kunde de ruggengraat van uw organisatie. Echter scherpe keuzes voor specialisaties alsook de beleving van patiënten en medewerkers – hoe uw organisatie aanvoelt – maken dat u zich onderscheidt van andere aanbieders.

Laat ook uw concept onder de loep nemen.
Als succesvol ondernemer in de hospitalitybranche weet Jos hoe hij het mensen naar de zin kan maken. Zijn specialiteit is het bedenken van creatieve concepten waarbij alle zintuigen geprikkeld worden. Jos maakt zijn concepten concreet. Hij werkt ze uit van idee naar recept. Zodat u een onderscheidende positie waar kunt maken. Daarbij maakt het niet uit of het om uw dienstverlening gaat of om het écht tot leven wekken van een product of een gebouw.

Wilt u dat klanten en medewerkers straks voor uw organisatie kiezen?

Dan is een verfrissend gesprek met Jos een goed idee.

 

 


 

2012 © Curabel | Disclaimer | Voorwaarden |

 

Terug naar Home